Re: Pomoč
Objavljeno: 10 Jul 2006, 15:05
uuu motorji, moja tema
Če odmislim torija in avtomatika(poni ekspres, un na eno brzino...), so bli vsi moji kasnejši motorji predelani, gremo lepo po vrsti, najprej krosi:
-yamaha PW80, k sm jo 3 leta gonu okol po njivah, nato pa pr 14ih dobu za rojstni dan od bratranca vodno hlajen kit 100cc, polini avspuh, dellorto 24/26 karburator, oba zobnika in ketno, pa kit za menjalnik s 4. in 5. prestavo(original je 3 brzinc brez sklopke..). Sam je fotr hotu, da ga prodam in prodal smo ga.
-yamaha YZ 125, ni kej predelat... kasneje je prišla nanjo mašina od yz 250.
-Honda CR 250, amortizer & vilice paioli, neke polepljene plastike...(prejšni lastnik je dirkal z njim v italijanskem pokalu..)
Za po cesti pa:
-metalno moder avtomatik, ki 10 let ni vžgal- komplet motor od colibrija, Leovinci zavit(pod mašino) avspuh, zbrušen na 2.brušenje(pozabu cifro...), višani in širjeni pretočni in izpušni kanal, meteor bat(2.brušenje) z L-obročkom+ spodnji obroček, karburator je bil dellorto od BT-ja, speljan na levo stran mašine, brez filtra za zrak. Vilce od elektronika, florescentno oranžne lite feltne, krajšani krom blatniki, original okrogla luč z mrežico, predelana za 12v halogenko. Zadnja luč je bil slavni "jajček". Pa nalepka honda na rezervarju...Pizda sm bil ponosen na unga frčaka. Končal je v morju, ne uprašat kako in zakaj
-črna apn 4, krom rezervar, mašina komplet od BT-ja, avspuh od petke(temu smo mi tako rekli, una jajca podobna electronicu, sam bl grd in 50cc- najboljša 50cc mašina od običnih tomosov), vilce od electronica, amortizerji s kromiranimi fedri, krajšani blatniki. končala pod avtobusom(ja, vitto norec pri 15h.. )
-Malaguti fifty, na katerega sm dal komplet mašino od zgoraj napisane PW 80, ker je osnova ista in lepo paše- po 2 letih se mulc, ki sem mu prodal PW-ja ni skoraj nič vozu, zlomu je vilce in motor je več kot leto in pol stal. Motor in hladilnik sm dobu skoraj zastonj nazaj z besedami:("pa ti si nor, kako si lahko to vozu...", Marzocchi vilice. Prodal sem ga.
-skuter Aprilia SR 50 racing(l.98, še disk zadaj), ki se je vozla tudi po pisti, Paioli-malossi vilce, narjene za večji, 220mm prednji disk, top performance amortizer, cilindri so bli v vrstnem redu: polini for race, polini evolution, malossi MHR, Polini Evolution, avspuhi pa Giannelli NRX, leovinci ZX, polini for race in polini Evolution. Predelani karterji za širše kanale MHR & evolution cilindrov. Karburator najprej dellorto 17.5, nato 21, za dirko pa 19(fakin'rules...), pinasco elektronika in lažji magnet, filter zraka s spužvo malossi in dodatno 3 cm luknjo, v kateri je bla cev za tuning filtra. za na pisto ni blo filtra, karb. obrnjen naprej s polinijevim kolektorjem. Sistem za krajši hod desne ročice, pinasco obratomer + termometer vode. Večji hladilnik. Prenosi MHR, variator Polini. Ko je bil na vrhuncu kariere, je skuter dosegu 147 km/h, zmerjenih s policijsko pištolo. To hitrost je dosegu po nekje okol 7 sekundah . Končal je v boku daewoo matica, ki je bil kasneje ocenjen na totalko(ni se dal odpret voznikovih vrat, premaknjen voznikov sedež, zvita A in B stebrička, počena stranska in napočena prednja šipa ), aprilia je bla v pomilovanju vrednem stanju. Meni ni blo nič hudega, mal šivov po glavi(kljub čeladi), podrsane roke in noge... k sreči je bla kriva voznica tistga matiza. Takrat sem na zadnje jokal(zaradi motorja, vse skupaj sem vanj vložil več kot 2 mio sit(brez gum, olj, tesnil in goriva)..., pol nism mogu 1 tedn spat...), obenem pa na zadnje vozil motor po cesti.
Če odmislim torija in avtomatika(poni ekspres, un na eno brzino...), so bli vsi moji kasnejši motorji predelani, gremo lepo po vrsti, najprej krosi:
-yamaha PW80, k sm jo 3 leta gonu okol po njivah, nato pa pr 14ih dobu za rojstni dan od bratranca vodno hlajen kit 100cc, polini avspuh, dellorto 24/26 karburator, oba zobnika in ketno, pa kit za menjalnik s 4. in 5. prestavo(original je 3 brzinc brez sklopke..). Sam je fotr hotu, da ga prodam in prodal smo ga.
-yamaha YZ 125, ni kej predelat... kasneje je prišla nanjo mašina od yz 250.
-Honda CR 250, amortizer & vilice paioli, neke polepljene plastike...(prejšni lastnik je dirkal z njim v italijanskem pokalu..)
Za po cesti pa:
-metalno moder avtomatik, ki 10 let ni vžgal- komplet motor od colibrija, Leovinci zavit(pod mašino) avspuh, zbrušen na 2.brušenje(pozabu cifro...), višani in širjeni pretočni in izpušni kanal, meteor bat(2.brušenje) z L-obročkom+ spodnji obroček, karburator je bil dellorto od BT-ja, speljan na levo stran mašine, brez filtra za zrak. Vilce od elektronika, florescentno oranžne lite feltne, krajšani krom blatniki, original okrogla luč z mrežico, predelana za 12v halogenko. Zadnja luč je bil slavni "jajček". Pa nalepka honda na rezervarju...Pizda sm bil ponosen na unga frčaka. Končal je v morju, ne uprašat kako in zakaj
-črna apn 4, krom rezervar, mašina komplet od BT-ja, avspuh od petke(temu smo mi tako rekli, una jajca podobna electronicu, sam bl grd in 50cc- najboljša 50cc mašina od običnih tomosov), vilce od electronica, amortizerji s kromiranimi fedri, krajšani blatniki. končala pod avtobusom(ja, vitto norec pri 15h.. )
-Malaguti fifty, na katerega sm dal komplet mašino od zgoraj napisane PW 80, ker je osnova ista in lepo paše- po 2 letih se mulc, ki sem mu prodal PW-ja ni skoraj nič vozu, zlomu je vilce in motor je več kot leto in pol stal. Motor in hladilnik sm dobu skoraj zastonj nazaj z besedami:("pa ti si nor, kako si lahko to vozu...", Marzocchi vilice. Prodal sem ga.
-skuter Aprilia SR 50 racing(l.98, še disk zadaj), ki se je vozla tudi po pisti, Paioli-malossi vilce, narjene za večji, 220mm prednji disk, top performance amortizer, cilindri so bli v vrstnem redu: polini for race, polini evolution, malossi MHR, Polini Evolution, avspuhi pa Giannelli NRX, leovinci ZX, polini for race in polini Evolution. Predelani karterji za širše kanale MHR & evolution cilindrov. Karburator najprej dellorto 17.5, nato 21, za dirko pa 19(fakin'rules...), pinasco elektronika in lažji magnet, filter zraka s spužvo malossi in dodatno 3 cm luknjo, v kateri je bla cev za tuning filtra. za na pisto ni blo filtra, karb. obrnjen naprej s polinijevim kolektorjem. Sistem za krajši hod desne ročice, pinasco obratomer + termometer vode. Večji hladilnik. Prenosi MHR, variator Polini. Ko je bil na vrhuncu kariere, je skuter dosegu 147 km/h, zmerjenih s policijsko pištolo. To hitrost je dosegu po nekje okol 7 sekundah . Končal je v boku daewoo matica, ki je bil kasneje ocenjen na totalko(ni se dal odpret voznikovih vrat, premaknjen voznikov sedež, zvita A in B stebrička, počena stranska in napočena prednja šipa ), aprilia je bla v pomilovanju vrednem stanju. Meni ni blo nič hudega, mal šivov po glavi(kljub čeladi), podrsane roke in noge... k sreči je bla kriva voznica tistga matiza. Takrat sem na zadnje jokal(zaradi motorja, vse skupaj sem vanj vložil več kot 2 mio sit(brez gum, olj, tesnil in goriva)..., pol nism mogu 1 tedn spat...), obenem pa na zadnje vozil motor po cesti.