uuu motorji, moja tema
Če odmislim torija in avtomatika(poni ekspres, un na eno brzino...), so bli vsi moji kasnejši motorji predelani, gremo lepo po vrsti, najprej krosi:
-yamaha PW80, k sm jo 3 leta gonu okol po njivah, nato pa pr 14ih dobu za rojstni dan od bratranca vodno hlajen kit 100cc, polini avspuh, dellorto 24/26 karburator, oba zobnika in ketno, pa kit za menjalnik s 4. in 5. prestavo(original je 3 brzinc brez sklopke..). Sam je fotr hotu, da ga prodam in prodal smo ga.
-yamaha YZ 125, ni kej predelat... kasneje je prišla nanjo mašina od yz 250.
-Honda CR 250, amortizer & vilice paioli, neke polepljene plastike...(prejšni lastnik je dirkal z njim v italijanskem pokalu..)
Za po cesti pa:
-metalno moder avtomatik, ki 10 let ni vžgal- komplet motor od colibrija, Leovinci zavit(pod mašino) avspuh, zbrušen na 2.brušenje(pozabu cifro...), višani in širjeni pretočni in izpušni kanal, meteor bat(2.brušenje) z L-obročkom+ spodnji obroček, karburator je bil dellorto od BT-ja, speljan na levo stran mašine, brez filtra za zrak. Vilce od elektronika, florescentno oranžne lite feltne, krajšani krom blatniki, original okrogla luč z mrežico, predelana za 12v halogenko. Zadnja luč je bil slavni "jajček". Pa nalepka honda na rezervarju...Pizda sm bil ponosen na unga frčaka. Končal je v morju, ne uprašat kako in zakaj
-črna apn 4, krom rezervar, mašina komplet od BT-ja, avspuh od petke(temu smo mi tako rekli, una jajca podobna electronicu, sam bl grd in 50cc- najboljša 50cc mašina od običnih tomosov), vilce od electronica, amortizerji s kromiranimi fedri, krajšani blatniki. končala pod avtobusom(ja, vitto norec pri 15h..
)
-Malaguti fifty, na katerega sm dal komplet mašino od zgoraj napisane PW 80, ker je osnova ista in lepo paše- po 2 letih se mulc, ki sem mu prodal PW-ja ni skoraj nič vozu, zlomu je vilce in motor je več kot leto in pol stal. Motor in hladilnik sm dobu skoraj zastonj nazaj z besedami:("pa ti si nor, kako si lahko to vozu...", Marzocchi vilice. Prodal sem ga.
-skuter Aprilia SR 50 racing(l.98, še disk zadaj), ki se je vozla tudi po pisti, Paioli-malossi vilce, narjene za večji, 220mm prednji disk, top performance amortizer, cilindri so bli v vrstnem redu: polini for race, polini evolution, malossi MHR, Polini Evolution, avspuhi pa Giannelli NRX, leovinci ZX, polini for race in polini Evolution. Predelani karterji za širše kanale MHR & evolution cilindrov. Karburator najprej dellorto 17.5, nato 21, za dirko pa 19(fakin'rules...), pinasco elektronika in lažji magnet, filter zraka s spužvo malossi in dodatno 3 cm luknjo, v kateri je bla cev za tuning filtra. za na pisto ni blo filtra, karb. obrnjen naprej s polinijevim kolektorjem. Sistem za krajši hod desne ročice, pinasco obratomer + termometer vode. Večji hladilnik. Prenosi MHR, variator Polini. Ko je bil na vrhuncu kariere, je skuter dosegu 147 km/h, zmerjenih s policijsko pištolo. To hitrost je dosegu po nekje okol 7 sekundah
. Končal je v boku daewoo matica, ki je bil kasneje ocenjen na totalko(ni se dal odpret voznikovih vrat, premaknjen voznikov sedež, zvita A in B stebrička, počena stranska in napočena prednja šipa
), aprilia je bla v pomilovanju vrednem stanju. Meni ni blo nič hudega, mal šivov po glavi(kljub čeladi), podrsane roke in noge... k sreči je bla kriva voznica tistga matiza. Takrat sem na zadnje jokal(zaradi motorja, vse skupaj sem vanj vložil več kot 2 mio sit(brez gum, olj, tesnil in goriva)..., pol nism mogu 1 tedn spat...), obenem pa na zadnje vozil motor po cesti.