Debate o vsem, peskovnik.
-
rasta11
- Prispevkov: 1262
- Pridružen: 27 Mar 2006, 15:16
Odgovor
Napisal/-a rasta11 »
oo zdravo
Jaz bi vas nekaj uprašal.Jaz ko poham mi tudi po 2 dneh ko ne poham pridejo tmni podočnjaki.?
ali se to dogaja
kako mislite da lahko to opdravim saj zgledam ko nekakršen ðanker.
Konoplja.org
Izobrazevalna in poucna stran o nasem najljubsem zeliscu
-
grower_
- Prispevkov: 38
- Pridružen: 15 Apr 2006, 18:52
Odgovor
Napisal/-a grower_ »
mogoče pa premalo spiš?? pomoje je vredu če se namažes s kako kremo,pudrom....
-
grinder
- Prispevkov: 12
- Pridružen: 06 Apr 2006, 19:08
Odgovor
Napisal/-a grinder »
pejt k okulistu 2 dni to je mal preveč... to ne more več bit zarad naše najljubše rastline
-
p3ScHi
- Prispevkov: 86
- Pridružen: 17 Mar 2006, 16:54
Odgovor
Napisal/-a p3ScHi »
Še nikol nisem nikjer opazil da bi mel kdo črne podučnjake zaradi tega. Mogoče je pa vzrok res kje drugje
-
klen
- Prispevkov: 989
- Pridružen: 27 Jul 2005, 17:07
Odgovor
Napisal/-a klen »
Več spi..
Folk mi pravi, da mam probleme s travo, bravo, itak mam problem, kadar kupim je predrago...
-
sticky
Odgovor
Napisal/-a sticky »
to je vse povezano. monitor, TV, premalo spanja, trava...
pol pa so kolobarji
-
rasta11
- Prispevkov: 1262
- Pridružen: 27 Mar 2006, 15:16
Odgovor
Napisal/-a rasta11 »
sticky to vse kar si naštel delam vsaki dan none stope
tako da res nevem no.
Konoplja.org
Izobrazevalna in poucna stran o nasem najljubsem zeliscu
-
sticky
Odgovor
Napisal/-a sticky »
ne štekam te, kaj delaš vsaki dan?
-
rasta11
- Prispevkov: 1262
- Pridružen: 27 Mar 2006, 15:16
Odgovor
Napisal/-a rasta11 »
pa to da gledam več ur monitor,Tv, premalo spim, ter poham.Pomojem so tej vzroki.
Ma res od kar poham res dobivam tmne podočnjake.
Konoplja.org
Izobrazevalna in poucna stran o nasem najljubsem zeliscu
-
sticky
Odgovor
Napisal/-a sticky »
ja pa sej ti pravim da je to.